2 Kasım 2015 Pazartesi

OY PUSULASINDA PENİS RESMİ GEÇERLİ SAYILDI

Penis büyütme haberleri bir yana seçim gündemi dolayısıyla geçen baharda İngiltere seçimlerinde olan bir haberi paylaşmak istedik.

İngiltere'de Başbakan David Cameron'ın zaferiyle sonuçlanan seçimlerde, bir seçmen oy pusulasında Galler'in Montgomeryshire bölgesinden Muhafazakâr Parti'nin adayı olarak yarışan ve oyların yüzde 45'ini alarak Avam Kamarası'ndaki yerini alan Glyn Davies'in altında bulunan kutucuğa penis resmi çizdi. Seçmenin kutucuğu taşırmaması nedeniyle oyu geçerli sayıldı.

Daily Express'te yer alan habere göre; Davies Facebook'tan yaptığı paylaşımında konuya ilişkin "Bir seçmen, oy pusulasında benim kutuma çapraz yerine, ayrıntılı bir penis resmi çizmeye karar vermiş. Şaşırtıcı bir şekilde, kutunun sınırları içine düzgünce çizildiği için, seçim görevlisi oyu geçerli sayıyor. Sanatçı geçerli olsun diye mi yaptı emin değilim ama ben minnettarım. Kim olduğunu bilsem ona şahsen teşekkür ederdim" dedi.

1 yorum:

  1. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

    YanıtlaSil